2009.10.05. 16:17

Gregor vagyok

Címkék: abszurd duma




A kisember és a bogárrá változott antihős. Egy reggel felkelsz, és azt hiszed, ember vagy. De már régen nem.

Tisztelt Állam!

Tájékoztatásul érdeklődnék a következőkről.
Cégünk, a Bogár Bt augusztusban inkasszót kapott bankszámlájára, amelyről semmilyen értesítést nem kaptunk. Mint könyvelőnk kiderítette, Önök tavaly ősszel fizetési felszólítást küldtek ajánlott levél formájában. Én a Postától azonban semmilyen levelet nem kaptam, de még értesítést sem, amely szerint küldeményem érkezett volna. Ezért értelemszerűen azt kifizetni sem tudtam.
Idén tavasszal ezt a felszólítást állítólag újból megtették, immár az alapösszeg kétszeresével. Ám én ismételten nem kaptam semmit, így ezt az összeget, a büntetés büntetését sem tudtam megfizetni.
Önök ezek után vonták le a fenti két összeget, véleményem szerint jogtalanul. Kérem tehát, hogy számomra valamilyen hitelt érdemlő bizonyítékot küldjenek arról, hogy ezt a felszólítást valóban megtették.

Üdvözlettel: Gregor Samsa

A bejegyzés trackback címe:

https://ryzsy.blog.hu/api/trackback/id/tr411429354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.