2009.09.03. 20:07

Legközelebb a magnumot

Címkék: videó ezvan




Jómadár kiszáll a kocsiból, s nagyban nekiesik a leállósáv első autójának. A videó gazdája viccesnek tartja, mindenesetre oda töltötte föl, én legalábbis elkeserítőnek. Nem akarok jönni az "ez ma Magyarország" fordulattal, de hát mit lehet mit tenni.

A megveszlek kilóra típus legújabb darabja. Az autópályán nagy a dugó, hát, kérem, van ott még egy sáv, és ráadásul üres bazmeg, mit keresünk még itt. Főhősünk is a városi dzsipből száll ki, hiába, Pesten sok a sár. Kiveszi nagyi kezéből a mankót vagy nem is értem, hogy akadt a kezébe a magnum helyett, mert hogy az lett a következő.

Persze előttem van a fickó, ahogy a sokadik potyázó után megelégeli a dolgot, és kapuőrnek beáll a leállósávba. Ma gyalogosan elhaladva egy egyirányú utcában tolatott mellettem hatvannal egy karcmentes A6-os, nem zavarta a forgalom rendje. Odaszóltam volna neki, de nem szerettem volna egy fél mankót a bal arcomba.

A bejegyzés trackback címe:

https://ryzsy.blog.hu/api/trackback/id/tr551358488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.